Özel Eğitime gönül vermiş gelişmeyi öğrenmeyi ve her zaman çocuklar için elinden gelenin en iyisini yapmayı hedefleyen eğitimce arkadaşlara yol göstermek, belirlenen alanlarda hem teorik hem pratik bilgilerle kendilerini geliştirmelerini sağlamak.Özel eğitim alanı için yeni üretimler yapmak ve en önemlisi işini daha çok sevmek ve eğlenceli hale getirmek için tasarlanmış 10 kişilik kapalı grup

çalışmalarını içerir.

Son 10 yıldır öğrenme güçlüğü ve dikkat dağınıklığı yaşayan çocuklarla çalışmaktayım. Eğitimlerimin ilk yıllarında yardımcı kaynak bulmakta çok zorlandım.Sürekli araştırmaları inceleyerek ve yeni materyaller geliştirerek öğrencilerime destek olmaya çalıştım.Disleksi tanımının ülkemize girişinin geç olması ve alanda uzman yetiştiren programların yetersizliğinden kaynaklanan mesleki zorlukları sonuna kadar yaşadım.10 yıllık mesleki uygulamalarım birlikte çalıştığım her çocuk özel eğitim portföyüme yeni programlar ,materyaller koymamı sağladı.Uyguladığım tüm programlar kendim dahil eğitim verdiğim disleksi ile çalışan kurumlarda da çok iyi sonuçlar ortaya çıkardı.Şimdi kendini geliştirmek özel eğitimci arkadaşlara yol göstermek ,birlikte yeni uygulamalar geliştirmek ,öğretirken heyecanlanmak ve eğlenmek için paylaşma zamanı.

 

* Disleksi okuma-çalışma atölyeleri

Okuma öğretim programlarının analizi, disleksi için geliştirilmiş tamamen bana ait okuma öğretim ve sağaltım programlarının öğretimi ve materyal geliştirme uygulamalarını kapsar.

* Disleksi okuma-anlama çalışma atölyeleri

Okuduğunu anlama becerisinin geliştirilmesi için okuma analizleri ve anlama stratejilerinin öğretimi ve materyal geliştirme uygulamalarını kapsar.

* Disleksi eğlenceli matematik çalışma atölyeleri

Temel matematik becerilerinin beceri temelli olarak öğretim programlarını, işlem

doğruluğunu, işlemleme hızını, problem çözme stratejilerini ve kavrama için gerekli olan bilişsel yeteneklerinin desteklenmesini içerir.

* Olumlu davranışsal destek çalışma atölyeleri

Etkili öğretim uygulamaları, öğrenmenin hızlı ve kolay hale getirilmesi, yeni davranış kazandırma, uygun olmayan davranışların ortadan kaldırılması için gerekli uygulamalı davranış analizi ilkelerinin olumlu yaklaşımlar çerçevesinde öğretim uygulamalarını içerir.

* Bilişsel yeteneklerin geliştirilmesi destek atölyeleri

Öğrenme için gerekli olan bilişsel yeteneklerin DİKKAT-ALGI-BELLEK stratejileri ve

YÖNETİMSEL BECERİLERİN (sıralama, planlama, organizasyon…) stratejilerinin nasıl

geliştirileceği, destekleneceği ve kullanılacak materyallerin sunumu, hazırlanması öğretim uygulamalarını içerir.

* Öğrenme kuramları içerisinde disleksinin yeri (üst düzey çalışma atölyeleri)

Öğrenme süreçlerinin kavratılması kendi öğrenme akımlarının kavratılması, kendi

öğrenme akımlarının oluşturulması ve yeni üretimler yapmak, yeni programlar

geliştirebilmek için üst düzey öğrenme programlarını içerir.

* Disleksi ve özel eğitim uygulamaları çalışma atölyeleri

Çocuklarda öğrenmede heyecan ve eğlence yaratabilmek, içsel motivasyonu, hızlı

öğrenmeyi, duygusal olumlu desteği sağlayabilmek için gerekli olan öğretim uyarlamaları, çalışma materyallerini, program uygulamalarını içerir.

* Düşünme becerileri öğretim uygulamaları (üst düzey çalışma atölyeleri)

Teknolojinin hayatımıza girmesi ile olumsuz etkilerine yeni nesil çocukların, eleştirel düşünme, empati, yaratıcı yazma, anlamlı öğrenme, farkındalık becerilerinin geliştirilmesine yönelik üst düzey program uygulamalarını içerir.